P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Tuesday 2 June 2009

::: Kesian Nya :::

Pada yang baca surat khabar hari sabtu n ahad baru2 nie. Mesti tau pasal ribut yang melanda kawasan area Bagan Datoh. Umah aku kat Simpang Empat, Perak pun kena gak. Walaupun xde benda yang rosak. Tapi kesan ribut 2, nyaris buat umah aku ranap di hempap pokok tumbang la.

Jangan kesian kat aku. Tapi aku nak korang kesian kat penduduk2 area Bagan Datoh. Dema lagi teruk kena. Siap aku dengar cerita. De rumah penduduk yang tinggal lantai je. Kesian doh. 2 xpk lak yang de lansungkan majlis perkahwinan. Gerenti ranap punya. Duit lak dah banyak pakai. Lepas 2, majlis x seperti yang di rancang. Uiks. Sakit wei. Banyak benda nak pk. Umah lg. Duit lg. Hu2.

Kalu de la tabung bantuan untuk mangsa ribut baru2 nie. Xsalah la korang derma. Dema memerlukan bantuan. Tolong menolongkan amalan mulia. Betul x?

No comments :