P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 2 September 2010

::: Tak Sabar :::

Uh, kejap gila rasa nya puasa tahun nie. Sedar x sedar dah sebulan kita berpuasa. Segala bermula ngan hari pertama berpuasa. Berakhir ngan hari terakhir berpuasa. lepas tue masuk lak bulan shawal, iaitu bulan raya. Uh, tak sedar lansung masa berlalu ngan cepat. Nampak, MASA tue sering mencemburui kita. Hu2.

Rezeki bulan puasa aku tahun nie. Lain macam sikit la berbanding ngan tahun sebelum-sebelum nie. Sebelum puasa dah nekad nak dapatkan keje. Alhamdulillah. Dapat gak kat Shah Alam. Sehari sebelum puasa aku dah start keje sebagai Web Designer. Jadi, nie la first month aku dapat gaji. E...seronoknya. Tak sabar nak raya. He2.

Pada kawan2 yang kenai aku tue. Insyallah, umah aku macam biasa. Ada majlis sikit time raya ke-2 or ke-3. Kita kumpul ramai-ramai. Pada yang jauh. Datang la kalu mampu. Kat Perak je kot. Bukan jauh ne pun. He2. Tak pe. Tak pe. Tak dapat datang tak pe. Cuma aku nak MINTA MAAF la kalu selama ngan korang aku terkasar ke. Pe ke. MINTA MAAF ye. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. He2.


No comments :