P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 21 March 2009

::: Aku Sudah Tua :::

Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi kat AKU...
Selamat Hari Jadi...

Post nie patutnya aku publish sebelum hari jadi aku lagi. iaitu 16 MARCH 2009. Tapi disebabkan aku xde masa nak buat. Jadi aku delay dulu. He².

Apa hadiah yang aku hendak untuk hari jadi aku tahun nie?
  1. Semoga hati nie bertambah² dekat ngan Allah S.W.T.
  2. Semoga aku panjang umuq n berusaha lebih lagi untuk mencapai segala pe yang aku inginkan.
  3. Harap hubungan aku ngan orang tersayang bertambah² rapat. Iaitu family, kawan² n pada sesiapa yang rasa diri nya aku sayangi. He².
  4. Nak tambah kawan banyak². Nanti bila aku mati. Tangan kawan² aku nie la yang aku mandi kan jenazah aku.
  5. Pada orang yang penah terasa kat aku. Seribu kemaafan aku pohon. Sepuluh jari ku rapatkan. Tanda kekesalan yang aku sendiri xsedar yang aku de buat salah kat korang. Hu².

No comments :