P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 16 March 2009

::: Makhluk Kacak Di Putrajaya :::

Masa nie Kappa n Azry merayau2 kat area umah aku. Aku ajak la dema datang umah aku. Lepas aku p service keta kat workshop. Baru la kitaorang gerak ke Putrajaya (27 Febuari 2009). Aku saja ajak dema ke sana. Ye la. Kat area umah aku nie. Mana de benda tempat yang best. Lagipun aku nak ambik mak aku keje kan. Xsalah la ajak dema sekali. Ha2.

Dalam masa menunggu mak aku kuar dr keje 2. Sempat gak la kitaorang buat hal kat sana. Korang nak tau pe dia. P la check kat Galeri gambar blog aku nie. Ha2.

No comments :