P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 16 March 2009

::: Dimanakah Ia? :::

Aktiviti paling seronok buat aku masa nie ialah lepak di downtown/uptown. Kali nie aku bukan p setakat jalan-jalan atau lepak. Tapi nak mencari sweater baru (25 Febuari 2009). Ha2.

Masa nie aku p ngan Zapi n Jeman. Lepas p ambik Jeman kat kolej dia. Kitaorang gerak terus p ambik zapi lak kat Sri Kembangan. Then baru terus gerak ke Downtown Cheras. Sampai kat sana kitaorang lepak minum dulu sebelum p ronda2. Lepak2 minum lak ngan Cawan2 besar tahap gaban. Ha2.

Di pendek kan cerita la. Malam 2 aku xdapat sweater baru coz tempat biasa aku beli 2. xde stok baru. Nampak nya terpaksa la tangguh dulu. Hu2. Tapi de gak cerita lawak. Ha2. Penah x korang tido dalam keta jatuh? Ala, macam jatuh katil 2. Penah x? 2 la terjadi pada kawan aku sorang 2. Xnak aku sebut nama dia. Mengaibkan. Ha2.

No comments :