P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 17 January 2009

::: Kasut Baru :::

Converse. All Star. Kasut baru aku nie. Ha2. Dah lama siot xpkai kasut converse nie. Rindu loh. Hu2. Hari 2 masa cari kat Sunway Piramid xde. Hari nie aku dapat gak (13 Januari 2009). Korang tau kat ne aku dapat kasut nie. Aku dapat kat Pertama Kompleks. Ala, kompleks sebelah Pusat Beli-belah SOGO. Tau x? Yang xtau 2 lantak korang la. Malas aku nak jelaskan. Hu2.

Kalu ikotkan, nie kasut kedua converse aku. Yang first 2 ntah kemana ntah. Aku pun xtau. Tapi still ada kat umah la. Xpe2, t aku cari n bagi korang tengok ek. Orait. He2.

Sapa dalam gambar 2 : C Converse All-Star.

No comments :