P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Tuesday 13 January 2009

::: Yahoo, Sunway Piramid! :::

Sunway Piramid (11 Januari 2009) loh. Wei, lama gila aku xp ke sini. Hu2. Aku p ngan budak2 umah sewa aku kat u nie. Pada plan asalnya, kawan aku (Awer) nie just nak kuar ngan gf dia je. Tapi disebabkan aku, Azry n Jan boring xtau nak buat pe. Kitaorang join sekali la kan. Kitaorang gerak ke sana dalam kul 10. Naik keta Jan (Viva Beb. First time aku drive keta Viva auto 2). He2.

Aku lak ke sana nak beli kasut untuk p kelas. Habis2 xbeli coz xde saiz aku. Hu2. Tapi best gak la coz kitaorang p tengok wayang. Cerita They Wait. Cerita seram misteri. Nak kata cerita nie seram sangat. xpun. Biasa je. Tapi lebih kepada misteri.

Tapi benda yang paling sedih aku pada hari 2 ialah pasal kasut. Aku nak kasut baru loh. Hu2.

Sapa Dalam Gambar 2 : Jan (tudung itam), Azry (baju putih), Emi (Aku la), Awer (baju itam dok kat bawah - bf Nadia) n Nadia (baju merah - gf Awer).

No comments :