P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 1 January 2009

::: Teluk Batik Again :::

yeah! Teluk Batik Again (25 Disember 2008). Kali nie aku p ngan Nabil Old Man, Shah Bulat n Shah Ciken. Pada asalnya, plan kitaorang nak join Kebey N Anam Asparagus kat sana. Tapi disebabkan Kebey ada hal. Dia kena balik awal. Jadi hanya kami berempat je la p. He2.

Kitaorang gerak dari umah Shah Bulat dalam kul 11pg. Naik keta Myvi aku. Dalam 12 lebih kitaorang dh sampe sana. Disebabkan Cuti pada hari 2, boleh dikirakan ramai gak orang kat Teluk Batik. Biasa la waktu cuti mcam nie. Memang ramai la. Disebabkan kebijaksanaan kami berempat. Kitaorang telah menyediakan sendiri makanan tengahari kitaorang. Terima kasih kepada Shah Bulat kerana memberi peluang kepada aku, Nabil Old Man n Shah Ciken menyempah dapur kamu. Terima kasih gak kepada Shah Ciken coz bawa daging rendang kot. Sedap siot. He2.

Selain aktiviti berenang kat sana. Kitaorang men satu permainan yang di panggil pinggan terbang. Ha2. Aku xtau nama nya. Yang aku tau nama dia 'Ultimate'. Pada yang nak tengok kehebatan kitaorang bermain binatang nie. Tengok la kat Galeri gambar aku ek. He2.

Sapa Dalam Gambar 2 : Aku, Shah Ciken, Nabil Old Man N Shah Bulat.

No comments :