P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 24 December 2008

::: Argh, Histeria! :::

Tayangan Histeria dah nak dekat seminggu ditayangkan. Aku, Apoi (adik aku) n Jeman a.k.a Kapal Selam p tengok kat The Mines (22 Disember 2008). Macam biasa la, xramai orang. Ye la. Bukan hari minggu. Kalu hari minggu mau ramai orang kan.

Kitaorang masuk panggung kul 9.50malam. Habis dalam kul 11 lebih. Bagi aku cerita ni nak kata seram sangat xde la. Biasa je. Tapi aku respek ngan solekan dalam cerita nie. Nampak mengerikan n mengerunkan la. Yang penting awek2 dalam cerita nie semua muda2. Memang tarikan pada yang sapa nak tengok sangat cerita nie. He2. Bg kejutan dalam cerita nie lak. Kurang menakutkan.

So, pengajaran dalam cerita nie ialah jangan la terlalu berani n bongkak sangat pada perkara2 paranormal nie. Mereka nie syaitan yang boleh menyerupai pe saja. Pada korang ada jumpa ngan benda2 pelik lak. Jangan la sekali2 try untuk tengok, baca ayat2 yang pelik atau pakai benda tersebut. Ingat kita nie kerdil je. ALLAH S.W.T kan de. Mintak tlg kat dia. InsyaAllah. Pada kawan aku sorang 2, jangan cemburu ek. Aku n Jeman dah tengok Histeria. Rugi la ko balik awal. Wek. He2.

Sapa dalam gambar 2 : Aku, Apoi (adik aku) n Jeman a.k.a Kapal Selam.

No comments :