P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 24 December 2008

::: Ke Hulu Ke Hilir :::

Pada korang yang ikuti blog aku nie. Mesti ingat post Jiwa Seni (17 Disember 2008). Tentang adik aku (Apoi) kat U dia (ASWARA). Keje yang dia anta 2, dia kena tambah2 lagi n kena anta hari isnin (22 Disember 2008). Jdi terpaksa la bawa blik. Masa 2 lak, kitaorang 1 family nak balik kg ke Perak. Bayangkan la Lukisan yang besar 2, nak dimasukkan dalam keta. Korang pk la. Mcam ne kitaorang masukkan. He2.

Nak xnak aku kena la anta adik aku sorang nie ke U dia. Nasib baik aku ajak Jeman a.k.a Kapal Selam nak ikut aku p. Kalu x, bosan siot aku kat sana. Mana xnya. Lama gila apoi p jumpa lecture dia. Aku n Jeman lak merayau2 dalam ASWARA. Ke hulu ke hilir. Ambik gambar sana. Gambar sini. Sampai satu tahap kitaorang dah xlarat nak bergambar. He2. Dalam kul 6 baru la setle apoi punya hal. Kitaorang terus gerak ke Putrajaya. Ye la nak ambik mama n adi dari keje. Ah, aku lupa lak. Bapak aku xde 2 3hari nie. Dia p kursus kat negeri 9. Hari rabu baru blik. Hari rabu kitaorang terus balik ke Perak. So, pada member2 kg. Tggu kepulangan aku. He2.

Sapa dalam gambar 2 : Aku n Jeman a.k.a Kapal Selam.

No comments :