P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 24 December 2008

::: Selamat Pengantin Baru :::

Selamat Pengantin Baru (20 Disember 2008) kepada abg Shah Ciken. Dan terima kasih gak coz sediakan makanan2 yang sedap untuk aku melantak. Ha2.

Aku p ngan member2 aku la. Pe lagi kan. Masa 2 semua ada. Kecuali Pawa, Peje n Bob. P satu group sekali. Kitaorang kumpul kat umah Anam Asparagus. Dalam kul 12tengahari. Aku lak seperti biasa, mesti bawa kamera nya. Dah sedia awal2 dah. Nak tengok gambar masa kenduri 2. Tengok la kat Galeri Gambar blog aku nie.

Sampai je kat sana, kitaorang semua dijemput p makan. Pe lagi tibai la. Dah masuk waktu makan kan. Sebelum 2 aku p la ambik beberapa gambar. Lepas 2 baru aku p makan. Uiks, sedap gila lauk2nya. Nasib baik aku xtambah, kalu aku tambah. Xcukup lauk dibuatnya. Ha2. Dalam Kemeriahan kenduri 2. Sempat gak mamat sorang 2 berkaroeke. Sapa tau sapa mamat 2. Ha2.

Untuk pengantin, aku xde hadiah nak bagi. Just aku ucapkan Selamat Pengantin Baru. Semoga panjang umuq n bahagia hingga ke anak cucu cicit. Amin.
Sapa Dalam Gambar 2 : Pasangan Pengantin, Anam Asparagus, Azarul, Paeh Goyang, Kebey, Hadi Dato', Shah Ciken, Zapi Prap, Shah Bulat n Wan Canai.

No comments :