P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 13 December 2008

::: Cak! Cak! Cak! Cicakman 2 :::

Filem yang aku nantikan. Cak! Cak! Cak! Cicakman 2 - Planet Hitam (11 Disember 2008). Aku memang dah lama plan nak p tengok filem nie. Tapi xtau ngan sapa. Nasib baik la Jeman a.k.a Kapal Selam ada kat Bangi lagi. So, kepada sahabat aku. Zapi. Jangan jelous ek tengok gambar² kitaorang. Ha².

Masa 2, kitaorang sampai kat The Mines dalam kul 9.30malam (waktu nie lebih kurang je la. Aku x berapa ingat kul berapa sampe.). Tayangan cicakman malam 2, ada 2. Kul 9malam n 11.30malam. Disebabkan kitaorang sampe lambat. Kitaorang ambik tiket kul 11.30malam. Masa 2 xramai orang. Myb sebab bukan hujung minggu kan.

Dalam menunggu kul 11.30malam 2, kitaorang dok la merayau dalam The Mines. Merayau kebosanan. Mana xnya. Semua kedai² dah ttup. Dah la kitaorang cari kedai mkan punya la susah. Sampai² je kat kedai makan. Dah ttup. Sampai² je kat kedai makan. Dah ttup. Nak xnak kena la bertahan sampai cerita cicakman habis. Nak kuar dari The Mines lak. Nanti kena bayar balik parking keta. Rugi². Hu².

Dalam kul 11.25malam baru kiitaorang masuk. Uh, best gila la. Banyak aksi. Dalam banyak² aksi 2, terselit unsur² lawak yang leh buat rahang aku lari la. Tapi nasib baik dapat kawal. Ha². Aku respek CGI dalam Filem nie. Filem Malaysia 2 wei. Xnak tengok ke? Menyesal la korang xtengok. Gempak! So, pe lagi. mari penuhkan la panggung wayang seluruh Malaysia. Caya la cicakman. He².

Sapa Dalam Gambar 2 : Emi (Aku la) n Jeman a.k.a Kapal Selam.

No comments :