P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 19 December 2008

::: Jiwa Seni :::

Hari rabu (17 Disember 2008). Aku p ambik adik aku kat U dia (ASWARA). uiks, nie x pertama aku masuk dalam hostel dia. Hari 2 masa anta dia, aku xde. Aku kat U (UNISEL) masa tue. So, xdapat ikot. Hu2.

Pada mula nya, adik aku nak aku ambik barang-barang dia je. Tapi disebabkan dia tinggal sorang-sorang je kat hostel. Aku ajak dia balik. Tapi hari jumaat dia kena datang balik. Dia nak submit keje dia kat lecture dia. Korang nak tau pe keje dia tue? Ah, korang tengok gambar yang aku sediakan 2. Tada...

Tue la keje dia. 2 la adik aku. Dia blaja kat sana ambik diploma seni halus. Baru sem first. Mungkin pada korang xla berapa bgus keje dia 2. Tapi dia baru blaja. Ambil masa la nak buat yang bgus. Btul x? Aku doakan adik aku nie berjaya dan dpat pe yang dia nak. Insyallah.

No comments :