P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 24 December 2008

::: Semoga Cepat Sembuh :::

By da way, aku x kenai ngan Naemah nie. Tengok dia kat Hospital Teluk Intan, Perak (20 Disember 2008). Tapi aku kenai sangat bapak dia. Cikgu Soud. Masa aku skol dlu, bapak dia nie Pengetua kat skol aku. So kenai la kan. Minah nie xden kat area kawasan kampung aku nie. Xden ngan keta. Dia ngan member dia naik mto. Kes xsempat elak la kot. He2.

Masa p nie, aku join je. Naik keta Zapi a.k.a Prap. Ala, walaupun xkenai. Xsalah kan melawat dia. Bukan nak tunjuk kita nie baik. Tapi kesakitan orang lain. Kita tengok n perhatikan keperitan dema. Sekurang-kurangnya bila kita melawat. Kurang la skit kesakitan yang dia alami. Lagi pun aku dah alami la semua 2. Sakit sial dok hospital nie. Makanan dah la xsedap. Suram je. Tapi nasib baik nurse-nurse nya lawa. He2.

Pada Naemah n member se xden dia 2, walaupun aku xkenai korang. Aku doakan korang cepat sembuh. Leh lpas nie, ikut aku merempit. Orait. He2.

Sapa Dalam Gambar 2 : Zapi Prap, Anam Asparagus, Paeh Goyang, Kebey, Shah Bulat n Mangsa xden (yang girl ek).

No comments :