P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 19 December 2008

::: Kawan :::

Korang mesti ada kawan-kawan gak kan? Sayang kawan-kawan korang x? Dalam dunia nie, ada gak kawan-kawan yang leh buat kawan. Ada gak kawan-kawan yang xleh buat kawan. Semua tue kita sendiri yang corak kan. Nak jadi baik, kawan la ngan kawan-kawan yang baik. Nak jadi jahat, p la kawan ngan perogol, pembunuh, pencuri, perompak dll.

Bagi aku la, aku lebih rapat ngan kawan-kawan kampung aku. Walaupun dema tue x setua mcam aku nie. Tapi aku lebih rapat ngan dema. Sebab nya 1 kepala. Bukan kembar siam yang bercantum kat kepala tue tau. Paham-paham la ek. He2...

By Da Way, aku berterima kasih ngan korang semua (Kawan-kawan aku la). Pawa, Zapi (Prap), Jeman (Kapal Selam), Nabil (Old Man), Paeh (Adik Pawa), Paeh Goyang, Shah Ciken, Shah Bulat, Kebey, Anam Asparagus, Azarul, Hadi Dato' n Bob (Budak nie xreti nak balik-balik kg.Balik la Bob.Hu2). Happy doh ngan korang nie. Sayang korang semua. Muahxxx....
Korang tengok gambar nie. Kawan nie xkira bangsa, agama n umur. btul x? So Renung-renungkanlah. Dimanakah kawan-kawan anda? He2.

No comments :