P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 4 December 2008

::: Kenduri Tahlil (Hari ke-2) :::

Petang Jumaat (28 November 2008), aku, mama, abah, Sepupu aku (Zaim n Ahsan), Wan Chik n Yek balik ke Batak Rabit, Teluk Intan. Malam nie ada kenduri Tahlil hari ke-2.

Kitaorang sampai kat sana dalam waktu Magrib gak la. Kenduri malam nie buat lepas Magrib. Just buat bihun goreng. Juadah bihun goreng nie permintaan Wan Lan (Mak Arwah). Dia kata, arwah penah cakap nak mam bihun goreng yang Wan Chor buat. So, buat la sikit untuk tunai kan permintaan arwah.

Lepas kenduri arwah selesai, aku dapat tripod kamera dari isteri Abg Ata (Kak Siti). Bapak Aku yang mintak. Dia dah xpakai tripod 2. Jd dia bagi aku. Ah, xpayah la beli dah. Dah ada. Kalu beli mau beratus2 gak harga nya. he2.

Malam 2 aku xtdo kat umah Batak Rabit. Aku n mama balik ke umah Hutan Melintang. Just abah je tdo kat umah batak Rabit. Aku memang nak balik pun. Nak men badminton ngan member2 aku. He2.

Sapa dalam gambar 2 : Ika (Anak Sepupu Aku), Abah, Mama n Pakcik makcik aku.

No comments :