P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 4 December 2008

::: Hari Terakhir :::

Hari Jumaat, bersamaan ngan 28 November 2008. Aku berada kat Ipoh pagi nie. Sampai kat umah Wan Chik malam td. Lepas kenduri arwah sepupu aku. Aku, mama n abah p Ipoh tumpang keta Wan Chik n Yek. Kali nie Adi (adik aku) xp sekali. Dia ada hal.

Insyallah, hari nie hari terakhir aku jumpa doktor kat Hospital Ipoh. Aku harap lepas nie. xde pe la lagi. aku masuk jumpa doktor dalam kul 10pg. Doktor ckap dia nak buka besi kat gg aku nie. Aku mengangguk je la. Tanda setuju. Setengah jam gak aku bertarung ngan kesakitan. Skit woh, masa dia kuarkan dawai pengikat kat besi 2. Xdok diam aku dibuatnya.

Alhamdulillah, selepas selesai buka besi 2. aku rasa lega sikit. Doktor cakap aku masih xleh lagi mam benda yang keras. kena hati2 coz rahang aku tak kuat lagi. Jadi, aku kena la hati2. Karang xpasal2 rahang aku jatuh plak. ha2. So, sapa yang nak belanja aku makan. Leh la. Aku tggu. Ahakz...he2.

Sapa dalam gambar 2 : Sepupu Aku (Zaim, Ahsan n Mai).

No comments :