P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 24 December 2008

::: Indahnya Matahari Terbenam :::

Suasana matahari terbenam 2 wei. Best gila bila tengok matahari terbenam waktu2 senja. Aku, Shah Ciken n Nabil (Old Man) merewang2 kat area Hutan Melintang (21 Disember 2008).

Saja je nak lepak2 kat jeti Hutan Melintang nie. Masa 2 lak kitaorang xtau nak buat pe. Nabil la bagi idea. Ajak p lepak kat jeti. So, Aku n Shah Ciken ikut la sekali. Sambil 2 leh tngkap gambar waktu matahari terbenam. Banyak gak la gambar yang aku ambik. Tapi yang aku masuk kan dalam post nie 2 je. Nak tengok yang lebih. P la merewangkan diri ke Galeri Gambar blog aku nie.Orait.

No comments :