P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 1 January 2009

::: Watikah Raja Sehari :::

Selamat pengantin baru kepada Mohd Suffian & Sharifah Rozilawati. Sharifah Rozilawati nie sepupu aku ek. Segala majlis diadakan dirumah family beliau di Ipoh. Aku n Family p ke sana pada hari Jumaat petang. Bertarikh 26 Disember 2008. Lebih kurang kul 6. Kitaorang dah sampai sana. Boleh dikatakan keseluruhan family aku de kat sana. Seperti biasa, aku mesti bwa kamera punya. He2.

Majlis Akad Nikah

Hari : Jumaat.
Masa : Selepas Waktu Isyak.
Tarikh : 26 Disember 2008.
Lokasi : Rumah Pengantin Perempuan, Ipoh, Perak.

Majlis Persandingan
Hari : Sabtu.
Masa : Tengahari.
Tarikh : 27 Disember 2008.
Lokasi : Rumah Pengantin Perempuan, Ipoh, Perak.

Majlis Potong Kek N Buka Hadiah

Hari : Sabtu.
Masa : Selepas Waktu Isyak.
Tarikh : 27 Disember 2008.
Lokasi : Rumah Pengantin Perempuan, Ipoh, Perak.

Majlis Persandingan

Hari : Isnin.
Masa : Selepas Waktu Zohor.
Tarikh : 29 Disember 2008.
Lokasi : Rumah Pengantin Lelaki, Parit Buntar, Perak.

Sekali lagi aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru. Mohd Suffian N Sharifah Rozilawati. Semoga berbahagia ke Akhir Hayat sehingga ke anak cucu. Cepat2 dapat baby ek. T baby korang leh panggil aku UNCLE EMI. Ha2.

No comments :