P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 12 January 2009

::: Kembali Ke UNISEL :::

uiks. Time to go back U. Hu2. Malas siot nak masuk U balik. Setelah sekian lama aku bercuti panjang. Aku kembali masuk ke U balik. Disebabkan kejadian xden pada tahun lepas aku kena la daftar balik subjek2 sem lepas. Hu2.

Pada tarikh 2 Januari 2009, aku p daftar masuk U. Aku p ngan Jeman a.k.a. Kapal Selam. Aku yang ajak Jeman ikot sekali. Dalam kul 12 aku sampe sana. Nasib baik xramai orang masa 2. So, mudah la urusan aku masa 2 kat sana. Lepas waktu zohor, segala nya selesai tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah.

Pada plan asal, aku nak p ke Central Market (CM). Nak beli barang la konon nya. Tapi disebabkan xsempat. Aku n Jeman terpaksa la cancel program 2. Kitaorang sempat lepak kat Tasik Titiwangsa je. Uiks, lama gak aku xp ke Tasik Titiwangsa nie. Sempat gak aku n Jeman bergambar kat sini. He2. Pada korang yang nak gambar kitaorang. P terus ke Galeri Gambar. Jangan Jelous Zapi oi. He2.

Setelah sekian lama aku xberazam tahun baru. Tahun nie aku de azam baru la kan. Aku berazam tahun nie untuk buat yang terbaik dalam studi aku n segala kenangan pahit yang aku alami selama nie akan menjadi iktibar n tauladan bagi diri aku untuk memperbaiki kekurangan yang ada pada diri aku. InsyaAllah.

Sapa Dalam Gambar 2 : Emi (Aku 2) n Jeman a.k.a. Kapal Selam

No comments :