P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 5 August 2010

::: Ada Lagi Cerite Pasal Hitler :::

"Aku mampu menghapuskan seluruh penganut Yahudi semasa zaman pemerintahan ku, tetapi aku tinggalkan sedikit agar kamu kenal siapa Yahudi dan memahami kenapa aku membunuh mereka" - Adolf Hitler -
Nie ada la salah satu petikan komen dari member aku kat FB. Dia komen mengenai post aku pagi semalam mengenai Hitler. Pada yang baca post aku. Terima kasih ek. Sayang kamu. He2. Berbalik pasal komen-komen member aku nie kat FB aku. Banyak gak cite pasal Hitler nie dia tau. Nie antara petikan komen member aku tue :

01.Hitler lahir kat austria..sebab die benci yahudi,salah satu nye kerana kedua parents die jadi mangse bunuh oleh org yahudi...so from there die simpan dendam...tp die still belajar n pindah ke jerman...lepas die di lantik jd jeneral tentera jerman, pe lg...menganas la kwan....abis sume yahudi die tapau, sampai bersepah lari semua org yahudi yg ade kat eropah 2....

02. Sasaran die adalah yahudi, tp kristian pon die sapu gak sekali jalan.......sampai de 1 kes, de 1 kapal penuh ngn pelarian yahudi...kapal 2 besar,lepas 2 dorg berlabuh kat amerika...ko tau bangsat xbangsat la org amerika ni, dorg le xterima org yahudi 2...die halau kapal 2 pegi tempat lain..takot negara dorg plak yg akan jadi sasaran...2 yg kapal 2 gerak g palestin 2...


03. Hitler respek islam...sebab die kaji semua kitab masa die study....n from al-quran la die temui kebenaran...n die tau bangse pe yg akan menggugat keamanan dunia...so die amek keputusann kejar n hapuskan semua yahudi....disamping cuba utk menakluk dunia dengan sekutunye,JEPUN....


04. Tp mmg die kejam sgt2 la kan...de 1 tempat di mana die lakukan pelupusan org yahudi...senang giler, mcm bakar kertas...die asingkan laki ngn pompan, lepas 2 yg laki di paksa berjalan masuk dalam sebuah relau....tinggal abu mayat je la kan..haaa sampai camtu sekali cara die bunuh org...nk tembak ramai sgt, buat abis peluru je...haaaa


05.Ermmm kalau xsalah aku,hitler terselamat dari 13 kali cubaan bunuh dari musuh, rakan,anak buah n org2 bawahan nye....die percaya yg dri die adalah utusan....


Aku Tak edit pe2 pun petikan nie. Aku just copy paste untuk korang baca n nilai. So, lu pikir la sendiri. Masih tak puas hati lagi. Search la sendiri kat Internet. Macam post sebelum nie, aku bukan membela Hitler nie. Just sebagai info untuk aku n korang. Niat baik nie. He2.

No comments :