P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 5 August 2010

::: Mari Bersatu Wahai Saudara Islamku :::

Nie ada satu benda menarik aku nak kongsi ngan korang. Benda nie aku search kat Internet. Pada owner-owner laman tersebut. Terima kasih ye. Segala maklumat anda berguna pada aku n para pembaca blog aku. Jadi korang baca la ek n komen kat FB aku. Kalu lum jadi member FB aku. Nie email aku. Donmakemesad@yahoo.com..my.

Apa itu illuminati?

illuminati ialah sebuah organisasi yg dianggotai oleh beberapa golongan yg bijak-pandai tapi jahat atau licik, dari pelbagai negara. Organisasi imemperkenalkan NEW WORLD ORDER (NWO) dimana cita-cita mereka adalah untuk menjadi sebuah kerajaan dunia yg memerintah dan mengawal segala kejadian di muka bumi ini termasuklah ekonomi, politik dan sebagainya. Organisasi ini dikepalai oleh orang-orang ekstrimis yahudi yg kononnya bijak-pandai yg dari dulu nak balas dendam terhadap orang-orang islam. (Maaf ye. Gambar yang ada sebagai hiasan je. Tiada maksud lain).

Ini buktinya :
The Illuminati and the New World Order

Ini antara muka-muka keparat Yahudi yang melaksanakan NWO :

01. Lord Jacob de Rothschild
02. Nathaniel Rothschild
03. Baron John de Rothschild
04. Sir Evelyn de Rothschild
05. David Rockefeller
06. Nathan Warburg
07. Henry Kissinger
08. George Soros (Siapa tidak kenal makhluk perosak ini)
09. Paul Volcker (Penasihat Ekonomi Obama)
10. Larry Summers (Penasihat Ekonomi Obama)
11. Lloyd Blankfein (CEO Goldman Sachs)
12. Ben Shalom Bernanke (Master The Fed – Federal Reserve)

Apa yang mereka dah buat?

setelah kajian demi kajian telah dibuat oleh berbagai pihak termasuk orang amerika sendiri, kejadian 11 september dimana runtuhnya WTC adalah dirancang oleh mereka dan kemudiannya menyalahkan orang-orang islam yg dianggap ekstrimis.

Ini buktinya :
01. Missile hits world trade center!
02. The pentagon was not hit by a airliner. See for yourself.

Macam-macam dema nak memburukkan Islam. Kalu cite memang tak kan habis la. Macam-macam la. Siot punya Yahudi. Dema juga telah mengawal ekonomi seluruh negara, buktinya matawang Amerika.

segala kekayaan yang mereka perolehi adalah dari kita sendiri, dimana banyak wang telah dibelanjakan secara tidak sedar ke produk-produk buatan mereka seperti :

1. McDonald
2. Starbucks
3. Caltex
4. Toyota
5. Banyak lagi, ini buktinya :
Open Your Mind - Illuminati Symbolism


Amacam, korang dah nampak belum? Atau belum nampak lagi. Tak pe. Tak pe. Tunggu next post. De lagi nie. He2. Wait n See. He2.

Sumber : http://www.youtube.com, http://illuminatidajjal.blogspot.com, http://feryco.com

No comments :