P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Tuesday 3 August 2010

::: Selamat Hari Jadi :::

Aku ucapkan Selamat Hari Jadi kepada kawan aku. Shah Cike. Aku ada sediakan gambar dia kat atas. Gambar bajet stylo la tue. Tue pun aku kebas kat FB dia. Ha2. Selamat Hari Jadi Shah. Semoga panjang umuq n dimurahkan rezeki. Aku nyanyi sikit ek. Allah selamat kan kamu. Allah selamat kan kamu. Allah selamat kan Shah Ciken. Allah selamat kan kamu. Hoorey. Ha2. Ingat plan kita. Keje kerajaan. Lepas tue buat loan. Loan kawin. He2.

No comments :