P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 1 January 2010

::: Alien Serang Bumi :::

Ah, korang jangan takut. Aku dah setlekan dah alien 2 semua. Masa dema sampai hari 2. Aku telah berbincang secara damai. So, xde pertumpahan darah yang berlaku. Nampak x. Nampak x aku pandai berkomunikasi ngan Alien. Ha2. Sebelum sempat dema blah. Aku de ambik beberapa gambar mereka. De gambar yang x sengaja aku ambik n de gambar yang mereka menawarkan diri. Sebelum tue, aku nasihatkan sikit pada korang ye. Jangan dok lama2 tengok gambar mereka coz kalu lama2 korang tengok. Dengan sendirinya alien 2 akan senyum kat korang. Sambil cakap “Kenapa saya suka umah saya?”. Ha2. Tengok la gambar2 mereka. Ingat pesan aku ye. He2.

Gambar I

Pada korang mesti terpk akan gambar nie. Jangan pk benda yang bukan2 ye. He2. Nie sebenarnya cara salam pengenalan dari planet Asparagus. Salam pengenalan nie lebih mengeratkan hubungan antara kawan2. Berbanding cara kita di Bumi. Cara nya amat mudah je. Ikut n amalkan amalan nie kerana ia dapat menghilangkan sakit kentot berdarah anda.

Langkah pertama : Pemberi salam akan pegang telinga si penerima sambil menjulingkan mata.
Langkah kedua : Si penerima akan memuncungkan diri mcam merajuk dengan awek. Sambil pejam mata ala2 kena cium ngan Mariah Carey.
Langkah ketiga : Korang dapat pk pe akan jadi kan. Ha2.

Gambar II

Nie merupakan antara gambar tentera Asparagus. Gambar nie sebenarnya dicuri oleh aku ketika mereka sedang memakan kauci ngan jiran sebelah umah sewa aku. Ketua mereka xdapat dikenal pasti yang mane satu. Mengikut fakta sejarah kuno. Ketua mereka terdapat tanda HALAL diperotnya. Korang rasa yang mana satu? Ha2.












Gambar III

Gambar nie plak, Sebelum mereka berangkat pulang ke planet mereka. Kata salah seorang daripada mereka. Gambar nie akan disimpan di Muzium Asparagus. Kerana ia merupakan sejarah yang xleh dilupakan. Ini merupakan kali pertama mereka menjejak kaki di Bumi. Sebelum mereka berangkat pulang aku dah sediakan bekalan makanan untuk mereka. Aku bekalkan roti canai Sara Maju sorang satu. Dan aku telah diberi hadiah. Bukan emas. Bukan perempuan. Tapi biji mata kucing. Kerana sekarang musim biji mata kucing kat Planet Asparagus.

Selamat kita semua dari serangan alien. Aku yang selamatkan korang. Ingat 2. Ha2. Pada encik2 alien. Terima kasih coz jadi kawan aku. Sayang korang semua. He2.
Malam Kena Rasuk (Konvo) More Picture >>>

No comments :