P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 6 January 2010

::: Siapakah Yang Menang? :::

ANUGERAH Juara Lagu edisi ke-24 (AJL 24) dah xlama lagi. Nak dekat dah nie. 10 Januari 2010. Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur. X sabar aku nak tengok sapa yang menang. AJL kali nie aku rasa mesti sengit gila coz kebanyakkan lagu2 best gila. Ini dia 14 lagu yang akan berentap pada hari tersebut:

01. Aku Skandal – Hujan (komposer/penulis lirik: Noh)
02. Tak Mungkin Kerna Sayang – Alyah (komposer: Ajai, penulis lirik: Habsah Hassan)
03. Aurora – Estranged (komposer/penulis lirik: Estranged)
04. Bengang – Akim (komposer: Amir, penulis lirik: Sheikh Qalam)
05. Aku Rindu Sayang Kamu – Black (komposer/penulis lirik: Yuzai)
06. Dan Sebenarnya – Yuna (komposer/penulis lirik: Yuna, Paan, Efry, Adil)
07. Rindu Terhenti – Tomok (komposer: Aubrey Suwito, penulis lirik: Tinta)
08. Pakai Buang – Stacy (komposer/penulis lirik: Edry)
09. Kau Aku – Aizat (komposer/penulis lirik: Aizat)
10. Pergi – Aizat (komposer/penulis lirik: Pete Teo)
11. Situasi – Bunkface (komposer/penulis lirik: Sam)
12. Bencinta – Faizal Tahir (komposer: Audi Mok, penulis lirik: Faizal Tahir)
13. Cinta Adam Dan Hawa – Misha Omar (komposer: Azmeer, penulis lirik: Allahyarham Loloq)
14. Masih Jelas – Hafiz (komposer: Aidit Alfian, penulis lirik: Ad Samad)

Agaknya sapa la yang menangkan. Tunggu n lihat. He2.

No comments :