P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 5 August 2009

::: P.E.N.G.U.M.U.M.A.N :::

Pengumuman penting untuk korang semua. Pada 31 julai 2009 aku de sediakan 1 post mengenai team futsal aku. Dalam post itu, aku de bagi tau. Team aku akan sertai 1 pertandingan IPTS kat UNITEN. 7, 8 dan 9 Ogos nie. Pengumuman yang aku nak bagi tau ialah pertandingan 2 dipostpone selepas hari raya atas sebab keadaan negara sekarang. Iaitu serangan penyakit H1N1. Harap Maaf ye kawan2. Kesihatan 2 lagi penting. Terima Kasih.

No comments :