P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 3 August 2009

::: Selamat Hari Bapa :::

Seperti Hari Ibu yang diterima dan disambut setiap tahun oleh rakyat Malaysia, hari Ahad ketiga pada bulan Jun amat dinanti-nantikan oleh ramai daripada kita semua untuk menunjukkan penghargaan kepada kaum bapa.

Mungkin artikel nie lewat untuk aku post kan. Tapi bg aku. Hari2, hari bapa. Pada tarikh hari bapa, Aku xde disamping bapak aku. Kerana aku berada di U (studi loh). Dalam sibuk berada di U. Aku x lupa untuk call bapak aku. Untuk ucapkan Selamat Hari Bapa kepada nya.

Sajak Untuk Abah

tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
hinggalah sekarang baru aku tersedar
ia sudah melimpah ruah….

kerana abah aku disini
kerana abah aku gembira
kerana abah kuterasa bahagia…
abah oh abah
abah…
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja

abah…
ketika aku mengalah…
engkau semangatku
ketika aku sakit…
engkau penawarku
ketika aku bersedih…
kau air mataku
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu
selamat hari bapa kepada Jaya Putera Mohd Hashim...

Untuk abah, mi minx maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sekiranya selama nie mi de buat kesalahan. Terima kasih kerana menjaga n memberi sepenuh kasih sayang. Terima Kasih banyak abah. Semoga abah panjang umuq n keluarga kita bahagia selama-lamanya. Amin.

1 comment :

f@r@h said...

thanks sbb singgah at my blog...add la my blog gak ya...arigato!