P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Wednesday 5 June 2013

::: Back! Back! Back! :::



Bermula dengan Bismillahirrahmanirrahim. Assalammualaikum & Salam Sejahtera...

Trimas kepada semua yang sudi masuk ke blog aku nie dan minta maaf kerana terlalu lama aku tak update. Terdapat beberape perkara yang menyebabkan aku memberhentikan aktiviti berblog nie. Untuk kali nie, aku cuba menghidupkan kembali blog nie. InsyaAllah.

Pada yang xpernah mengikuti aku punye blog nie. Disini aku menceritakan serba sedikit latar belakang blog aku nie.Blog nie bermula pada tahun 2008. Apa benda yang aku merepek di dalam blog aku nie? Di dalam blog aku nie, artikel-artikel segala aktiviti-aktiviti aku, family dan kawan-kawan aku. Melalui artikel-artikel tesebut, dapat memudahkan perhubungan antara aku ngan korang semua. Nampak x jalinan Silaturahim yang aku cuba bina nie. Walaupun hanya sekadar artikel-artikel kosong. Merepek. Merapu. Ia dapat memudahkan aku berkongsi dengan korang semua.

Tapi, manusia nie kan x pernah lari dari buat salah. Bercakap secara logik pun, gerenti ada silap punya...kan! Jadi kirimlah segala kutukan ke, kritikan ke, penghinaan ke, ape² ajelah kat blog aku nie. Trimas sekali lagi.

BACK! MISS ME?

No comments :