P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 6 June 2013

::: Now You See Me :::


Bayangkan, korang duduk satu tempat. Kemudian dihujani duit berjuta-juta. Bayangkan, korang ngah tengok buku akaun bank. Duit dalam buku akaun de RM100-00. Dalam beberape saat dah jadi RM1,000,000-00. Tak gila sejam korang lepas tue. Lepas beli Ducati Monster 3 4 biji. Jangan lupa bagi aku satu ek. Aku nak warna merah. Ha2.

“Now You See Me”. Pada sape yang belum tengok movie. Boleh la korang semua pi tengok. Bagi aku movie yang agak menarik untuk ditonton. Movie nie mengisahkan 4 orang silap mata yang dilakonkan oleh Jesse Eisenberg (J. Daniel Atlas - terrer buat silap mata kad), Woody Harrelson (Merritt McKinney - Boleh membaca pemikiran orang lain), Dave Franco (Jack Wilder - Ahli silap mata yang licik) dan Isla Fisher (Henley Reeves - Ahli silap mata perempuan yang berani dan cantik). Mereka telah dipilih oleh seorang “individu” untuk menuntut bela atas kematian bapak “individu” tersebut dan kumpulan mereka nie dinamakan sebagai  Four Horsemen. Kemunculan mereka dipentas silap mata merupakan titik permulaan movie nie. Movie nie seakan-akan cerita robin hood la kiranya. Melakukan jenayah untuk bantu orang lain.

Pada yang de plan nak tengok movie nie. Pastikan jangan terlepas setiap scene kerana movie nie memerlukan korang banyak berpikir dan berpikir. Terdapat beberape plot dalam movie nie. Setiap plot melibatkan korang mengingati scene-scene yang terdahulu. Plot terakhir paling hebat. Lansung x terpikir aku dibuatnya. Apa lagi. Pi beli tiket “Now You See Me” sekarang dan tonton dengan teliti. Kalu korang de nampak orang sebelah ketuk-ketuk kepala. Jangan tegur ek. Buat xtau sudah. Ha2.

Aktiviti selepas tengok “Now You See Me”. Lepak-lepak minum bersama dengan budak-budak office wife aku. He2.

No comments :