P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Tuesday 18 June 2013

::: Happy Father's Day :::

"Hari Bapa merupakan suatu hari cuti sekular yang bermula pada awal abad ke-12 untuk kaum lelaki menyambut kebapaan, dan untuk memberi penghormatan dan peringatan terhadap para bapa. Hari Bapa disambut pada tarikh yang berlainan di seluruh dunia dan selalu menglibatkan pemberian hadiah kepada para bapa dan kegiatan kekeluargaan."
Sumber : http://ms.wikipedia.org

Aku rasa, belum terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Bapa pada sesiapa sahaja yang sudah bergelar bapa. Pada ayanda ku dan bapa mertua ku. Selamat Hari Bapa. Semoga panjang umuq dan dimurahkan rezeki. Semoga kita menjadi keluarga yang bahagia di dunia dan di akhirat. InsyaAllah.

Pada Sahabat ku Shah Boo dan pakcik n makcik ku, Mak Azie n Pak Kim. Taniah di atas kelahiran anak pertama. Kena lak minggu Hari Bapa. Taniah-taniah. Ha2. Semoga korang berbahagia di samping keluarga tersayang. By the way, Selamat Hari Bapa semua.

ANAK-ANAK ABAH

No comments :