P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 9 July 2010

::: Aktiviti Bulan April 2010 :::

Perlawanan Akhir Piala FA 2010

Boleh kategori meriah gak perlawanan akhir Piala FA 2010. Antara Negeri Sembilan Vs Kedah. Perlawanan akhir ini diadakan di Bukit Jalil dengan hampir 65% tempat duduk penuh diduduki oleh penonton. Riuh gila ngan sorakan penonton. Walaupun aku bukan asal antara kedua-dua negeri tersebut. Tapi aku telah menguatkan diri untuk menyokong Negeri Sembilan. He2.

Last aku tengok bola kat stadium Bukit Jalil. Masa perlawanan akhir Malaysia Vs Myammar. Pesta Bola Merdeka xslap aku. Perlawanan 2 dimenangi oleh Malaysia. Seterusnya Malaysia terus dimahkotakan Juara Pesta Bola Merdeka masa 2. Tapi kali nie aku p ngan menyaksikan kemenangan Negeri Sembilan ke atas Kedah. Pemenang di tentu kan ngan sepakan penalti. Luck 4 keeper. Xsia2 la aku beli vuvuzela. Ha2.

No comments :