P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 29 July 2010

::: Jangan Lupa Diri :::


Baru-baru nie aku de dengar satu program berborak. Tengah dok dengar. De sorang mamat nie, de la nyata kan sesuatu untuk program tersebut. Mamat nie suka gila kat sorang budak girl. Tapi budak girl nie, minat lak kat lelaki lain. So, mamat nie benggang gila. Kira frust menonggeng la tue. Cinta 3 segi la konon nya. Ek...eleh, der banyak lagi perempuan lain der kat dunia nie. yang p kejar sangat budak girl tue buat pe? Budak girl tue cantik gila ke? Yang girl tue pun satu. Dok bagi mamat tue syok. Kalu dah tau ko minat kat lelaki lain. Dok layan mamat tue kenapa? Xpaham aku. Xpaham.


Aku nak bagi nasihat sikit la. Nasihat atas pengalaman aku la. Xkisah la benda nie dituju untuk perempuan atau lelaki. Sama je kan. Kalu orang tue x minat kat ko. Minat kat orang lain. Xpayah la kejar gila babi. Cari la lain. bukan nya ko kejar dapat duit berjuta-juta? Dan satu lagi, jangan la buat seseorang tue syok gila kat ko. Nanti bila dah syok. Ko cakap lak, ko x minat kat dia. Minat kat orang lain. padahal, ko layan dia macam korang BERCINTA. Dah macam nak kawin dah. Ke hulu. Ke hilir p. Macam belangkas. Terus terang je la. Jangan la nak main kan perasaan orang lain. Pe pun yang korang dapat kalu ko main kan perasaan orang? Dapat keta BMW ke? Dapat banglo 3 tingkat? So, korang...pk la sendiri. Jodoh tue x kemana. Silap-silap, pasangan hidup korang tue orang sekeliling korang gak. Ce, lihat sekeliling korang. Ha2. Maaf la ye kalu de yang terasa. Cakap atas dasar pe yang aku nampak. Macam Tan Sri P.Ramlee cakap la. SANDIWARA DUNIA.

No comments :