P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 12 July 2010

::: Balik Tangkak :::

Setelah Sekian lama x balik Tangkak, kali nie aku balik sekali ngan family aku. De buat kenduri arwah sikit kat sana. Bertolak malam jumaat selepas solat isyak. Hari sabtu buat kenduri kat umah arwah nenek (Kampung Payamas – Depan matrikulasi). Hari ahad lak kat umah pak long Seli (pekan Tangkak).

Pak cik n mak cik aku, xsemua nya de untuk 2 kenduri nie. De yang bz ngan hal masing2. Tapi majlis tetap berjalan ngan lancar. Seronok rasa nya. Berkumpul ramai2. Ye la, macam2 benda nak diborak kan. 2 la. Ni la. Sepupu2 aku pun de gak yang balik. Uh, lama gila x jumpa dema. Balik kali nie, anak buah aku dah besar dah. ARISSA. Come 2 uncle. Ha2.

View More Picture >>> Rumah Arwah Nenek
View More Picture >>> Rumah Pak Long Seli

No comments :