P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 29 July 2010

::: Cepat Sikit Ye :::


Aku nak ucap kan taniah kepada kawan aku yang selamat bertunang ngan pasangan dia. Joe Labu, aku ucapkan taniah. SELAMAT BERTUNANG. Cepat sikit kawin tue. Jangan lama-lama sangat bertunang. Aku bukan pe, xsabar nak mam nasi minyak kawan-kawan nie. Ha2. Sori la der. Xdapat datang hari tue. Next time aku datang. Masa tue kenduri kawin ko la kan. Ha2.

No comments :