P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 9 July 2010

::: Aktiviti Bulan Mei 2010 :::

PKNS (20 Mei 2010)

Saja p tengok member aku (Acin) main bola sepak kat Kelana Jaya. Perlawanan antara VKS (Kuala Selangor) vs PKNS. Xslap aku, aku dah 3x p tgk game kat stadium nie. lepas perlawanan siap bergambar lagi 2. He2.

Ip Man 2 (09 Mei 2010)

Hari terakhir kecik berada di Umah sewa. Setelah menyelesaikan segala laporan praktikal n selesaikan perkara2 lain. Tiba masa dia nak balik ke Ampang. Jadi kitaorang kuar sekali. Nak p tengok wayang kat Pavilion, Kuala Lumpur. Tengok cite Ip Man 2. Malam 2 lak, aku lepaskan diri untuk tengok game last Chelsea vs Wigan. Tapi nasib baik menang. Menang besar lak 2. 8 berbalas 0. Terus dimahkotakan Juara musim nie. Ha2.

Pada yang x tengok lagi cite Ip Man 2. Aku syorkan korang p tengok. Boleh dikategorikan best gak la. Banyak aksi fight yang membuatkan mata anda terpukau. Terpegun. Dari 5 bintang. Aku bagi 4 setengah bintang. Best doh. He2.

Basikal Tour (09 Mei 2010)

Asyik naik keta. Asyik naik moto. Sekali sekala teringin lak nak kembali ke zaman budak2. Ke hulu ke hilir berbasikal. Syok berkayuh ke sana ke sini. He2. Ingat lagi masa skol. Pergi skol naik basikal. Main kejar2 naik basikal dalam taman aku. Gila2 masa 2. Sampe jatuh2 la. Luka sana. Luka sini. Bajet hebat la. Sekarang, zaman 2 dah lepas. Ini pun berbasikal untuk melepaskan gian. Ha2. Comel x aku naik basikal?. Ha2.

McD Rawang (07 Mei 2010)

Nie kes xtau nak buat pe. 2 3 hari xtau nak buat pe. Jadi kitaorang merayau2 la merata. P Kuala Selangor. Just untuk mam KFC kat sana. Lepas 2 kena tahan ngan polis (Road Block). Punca nya keta Acong x letak pelekat P. Yang bawa masa 2 lak si Acong. Lagi la. Pe lagi kena saman la. Tapi kelaka la coz masa p 2. Berhimpit2. Mana xnya. 6 orang sekali p. Ha2. Masa 2 lak kecik (Aldilah) de datang ke sana. Datang untuk anta laporan praktikal dia n selesaikan perkara2 lain.

Malam berikutnya lak p ke Rawang. P sana pun sebab nak mam McD. 2 je. Ha2. Lepak2 borak sampe 2 3pagi gak la. Bukan setakat lepak je. Siap bergambar sakan lagi 2. Macam2 diaorang ni. Klaka pun de.ha2.

No comments :