P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 21 May 2009

::: Angels n Demons :::









Tayangan Umum : 14 Mei 2009

Bahasa : Inggeris

Klasifikasi : 18PL

Durasi : 2 Jam 19 Minit

Pengarah : Ron Howard

Lakonan : Ayelet Zurer, Ewan McGregor, Stellan Skarsgard, Tom Hanks

Laman Web Rasmi : www.angelsanddemons.com

Sinopsis : Berdasarkan novel "Angels and Demons" yang ditulis oleh Dan Brown, filem ini mengisahkan Robert Langdon (Tom Hanks) sedang menyiasat satu pembunuhan yang membawanya kepada satu kumpulan yang cuba untuk membunuh dan memusnahkan gereja St. Peter ketika perjumpaan papal.


Sumber : www.tupai.com.my


Cerita yang bagi aku, menarik. Malam tadi baru aku p tengok ngan 2 orang member aku (Jeman a.k.a. Kapal Selam n K-E). Cerita yang membuatkan otak aku berfungsi cergas. Berfikir n berfikir. Banyak persoalan dalam otak bila tengok cerita nie. Tak rugi la korang p tengok. Kalu de 5 bintang untuk vote cerita nie. Aku bagi 4 bintang. Bagi aku, jalan cerita nie amat tersusun rapi. Dari satu persoalan ke persoalan yang lagi mencabar. Di tambah lagi ngan aksi2 n suasana bandar2 Rom yang bersejarah. Artistik. Cicakman Planet Hitam la plak. He2.


Terima kasih la pada sahabat aku yang telah belanja aku tengok cerita nie ek. Xyah bagi tau la sapa. He2. Terima kasih banyak2. Dah lama siot xtengok wayang. Tapi kali nie, aku n Jeman ditemani sahabat kitaorang dari kampung. Nama dia K-E. Agak handsome. Ketinggian. Tidak sama ngan tiang lampu tepi jalan. Tidak berkaca mata. Lubang hidung yang xterlalu besar. Setakat boleh masuk 10 batang pensil 2B yang di gunakan untuk kaler kertas jawapan periksa SPM. Kalu de sapa2 nak kenai ngan dia. Anta msj kat aku. Nanti aku kenen2 kan. He2.


Pada Zapi a.k.a. Prap. Jangan jelous ek. Jeman n K-E, bestkan cerita nie? (Saja nak buat kawan kita 2 jelous). He2.


More Picture >>>

No comments :