P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Friday 29 May 2009

::: Kisah Sedih Di Pagi Jumaat :::

As'kum. Pada yang korang yang baca post nie. Mesti terpk? Pe yang sedihnya? Sebenarnya, bapak kepada sahabat umah sewa aku P-G. Telah pergi meninggal dunia menemui yang Maha Esa.

Sebenarnya, sebulan yang lepas aku de p umah P-G kat Kapar. Dia dah lama nak ajak aku ke umah dia. Kebetulan lak masa 2. P-G nak bawak arwah bapak dia nie ke Hospital Klang. Untuk dapat rawatan susulan. Arwah dah lama sakit. Badan susut gila la. kurus sgt2. Kesian loh aku tengok. P-G de kata. Arwah makin sihat. Tapi nak buat mcam ne kan. Ajal maut di tangan Tuhan.

Setiap yang hidup, mesti akan pergi meninggal kan dunia nie. Aku kat sini bersimpati n bersedih. Takziah aku ucapkan. Aku harap kmu (P-G) n sekeluarga banyak kan bersabar. Sedekah kan Al-Fatihah kepada Arwah. Al-fatihah...

No comments :