P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Sunday 10 May 2009

::: Farah Arissa :::

Sapa Farah Arissa? Farah Arissa adalah anak kepada Emi Cicak. Nak tau sapa Emi Cicak? Emi Cicak ialah seorang ahli koperat yang berjaya, beliau bukan saja di kenali di malaysia, bahkan di seluruh dunia termasuklah di negeri Gohet Gostan. Sekarang beliau menetap di Korea Barat untuk menambah lagi ilmu. Beliau akan pulang ke Malaysia pada umur 77 tahun untuk menggantikan Perdana Menteri pada waktu itu. Beliau pergi ke sana hanya menaiki motosikal RX-Z merah beliau yg boleh meredah semua pelusuk termasuklah laut, gunung ganang dan sebagainya. Ok la, kita makan dulu pastu dah boleh gerak dah aku ingat.Jom. . .

Ops. Post atas 2, sepupu aku yang tulis. Dia boring la 2. Ha2. Farah Arissa 2 anak buah aku. Baru lahir. 04 April 2009 yang lalu. Aku lambat tau dia lahir. Nama penuh dia Farah Arissa Bt. Mohd Fadzreen. Nie kira anak buah first belah mak aku. Korang tengok la gambar 2. tomei kan dia. Muka macam mak dia masa kecik (kata mak aku la). He2.

Dalam post nie, aku letak beberapa gambar je. Kalu nak tengok gambar lain. Korang tengok la kat Galeri Gambar dalam blog nie. Orait. Pada sepupu aku 2. Aku ucapkan taniah coz dapat baby yang sihat n tomei. Nanti kalu dapat baby lagi. Taruh nama Emi Emilda Bt. Mohd Fadzreen tau. De la sikit nama aku. Ha2. Taniah sekali lagi.

No comments :