P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 9 May 2009

::: Jamuan Kelas :::

Coretan pada hari Jamuan Kelas. Di adakan kat fakulti aku (Fakulti Industri Teknologi Maklumat – FITM). Jamuan terakhir untuk sem nie. So, kat post nie, aku nak cerita sikit telatah member2 kelas aku nie. Jadi pada yang ada terasa ngan pe yang aku coretkan nie. Jangan marah ek. Hanya sebagai gurauan. Minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Hu2. Sebenarnya jamuan nie di adakan akhir bulan april. Sori lambat post. He2.


Kes X Malu Nie


Sebenarnya, jurukamera nie bukan nak ambik gambar korang. Tapi dia nak ambik gambar makanan yang terhidang 2. Lapaq siot. He2.



Ps : Pada Cik Ina. Terima Kasih sediakan makanan yang sedap untuk kitaorang. He2.


Kami Yang Kacak


Ye. Memang kami kacak pun. Kenapa x percaya ke? Usah cakap la wei. Sebut je nama kitaorang. Semua kenai. X caya lg 2? Kalu x percaya. P korang tanya kat jiran sebelah umah korang. He2.


Ps : K, Man, Dino, Bat, Ram, Pravin n Kamal. Kita semua kacak kan? Ha2.






Dengan Kuasa Bulan Akan Menghukum Mu


Dalam anime sailormoon. De 5 orang semua nya. Setelah salah sorang dari mereka telah letak jawatan. Yang lain terus menjalankan tanggungjawab yang belum selesai bersama.Salah seorang dari mereka sebenarnya seorang lelaki. X caya? Korang tengok la sendiri betul x aku cakap. He2.


Yang sorang nie aku xtau la nak cakap pe. Tengok 2, dia buat gaya berubah untuk menjadi Sailormoon Pink. Sebenarnya kalu korang nak tau. Dia dah xleh berubah dah coz barang untuk berubah menjadi sailormoon 2 dah hilang. Barang tersebut Berus Gigi Cap Ayam. He2.


Yang 2 orang nie lak. Asyik nak bergaya je. Pantang nampak kamera. Ada je gambar nak ambik. Nasib baik kepala lutut aku nie tertutup. Kalu x, kepala lutut aku pun dema nak ambik gambar. He2.


Ps : Pung pang. Pung pang. Kamal, Ain, Dyla n Az. Kalu nak belasah aku. Tggu buka sem. Sekarang xleh coz aku jauh. Ha2.




Malu Tapi Mau


Nie 2 lg geng yang payah nak di pisah kan. Sebelum kenai. Nak senyum pun payah. Tapi bila dah kenai. Baru la aku tau. Dema nie banyak senyum. Asyik nak senyum je. Myb banyak sangat mam gula nie. Xpun dema nie suka mam coklat. He2. Xpe. Pada yang suka mam coklat. Nanti aku beli kilang coklat 2 untuk korang. Ha2.


Ps : Jangan mam gula banyak sangat ek. Nanti kena kencing manis. He2. Isk, Kamal nie. Menyibuk je la. He2.




Makan Ala2 Miss World













Budak yang gambar first 2 ketua nya. Dulu dia nie Johan Makan Paling Laju. Peringkat kebangsaan yang diadakan kat Bombay, India. Korang tengok muka dia yang senyum sampai ke telinga. Myb dia senyum sebab dah makan 3 bungkus nasi ayam (aku teka je) Ha2.


Gambar2 yang lain 2. Konco2 nya. Konco2 dia nie semua kena paksa ngan dia. Kalu x mam, nanti balik, hidung kena sumbat ngan petai yang telah ketua nya beli kat 7eleven. Nak xnak dema kena ikot la. Takut akan terjadi kes mati tersumbat dek petai. Ha2.


Korang tengok 2 gambar2 lain. Dema senyum je. Best la 2. He2. De gak yang khusyuk melayan nasi ayam 2. Ye la. sedapkan. Mana nak pandang kamera. padahal dalam hati kata "Tolong la. Tolong jangan ambik gambar aku". Hu2.














Ps : Zila. Jangan la marah. Aku gurau je. Xkan la xleh gurau. Kalu marah, nanti cepat tua. Senyum la sikit. Cak. He2.


Untuk 2. aku nak pohon seribu kemaafan pada korang sem

ua. Kalu aku de terkasar bahasa. Tersepak korang ke. Termakan gula2 korang ke. Atau pe2 je. Halal kan makan minum aku ek. Kata2 terakhir aku untuk korang “AWAK BUAT MANA YANG AWAK MAMPU JE. ORAIT!”. Insyallah, nanti kita jumpa lagi. Da.


More Picture >>>

No comments :