P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 9 May 2009

::: Sepupu ku di Teluk Intan :::

Masa nie, sepupu aku nie tengah cuti. Dia belajar kat Kolej Segi. Minggu sebelum 2, adik dia aku bawa balik ke kampong (Perak). X nie aku bawa abang dia lak. He2. Macam biasa la. Aku dah macam pemandu pelancong. Aku bawa p jalan2 area Teluk Intan nie.


Gambar2 yang de nie, lepas kitaorang lepak makan cendol pulut. Sambil menikmati cendol pulut 2. Kitaorang menikmati keindahan Bandar Teluk Intan. Pada korang yang nak datang Teluk Intan nie. Jangan lupa contact aku. Aku leh jadi pemandu pelancong untuk korang. Ha2.


More Picture >>>

No comments :