P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 28 May 2009

::: Dua Kosong :::

Akhirnya keputusan nya kita dah ketahui. Kemenangan berpihak bagi kumpulan Barcelona. Xleh nak nafikan lagi. Dari corak permainan yang ditunjukkan oleh Barcelona. Dema layak terima habuan 2. Taniah. Taniah. He2.

Kehebatan Barcelona jelas dapat dilihat dari awal permainan hingga ke akhir perlawanan. Dema lebih banyak rally ball. Dan bila de peluang. Baru la attack. Trio Barcelona menjadi gila la. MU mcam di ayam2kan. Kesian. Hu2.

Korang perhatikan sebelum gol pertama Barcelona. De kuar kiraan shot yang dilakukan kedua2 team. Masa 2, Shot MU 5 beb. Barcelona 0. Sekali je Barcelona attack. Terus dapat gol. Jadi aku leh kata kan. 1 attack Barcelona bersamaan 5 attack MU.

Kalu ikotkan player lak. Player Barcelona lagi keras dari MU. Tahan lasak. Kuat daya tahan. Contohnya tengok pada Messi. Sekali Messi cuba masuk ke petak D MU. 3 defend MU p kat dia. Tapi, Mamat 2 payah gila nak ditumbangkan. Aku rasa dia mnum Super Power la. 2 yang x tumbang2 2. He2. Contoh lain lak. Korang tengok Puyol main. Dia agak berperanan la dalam game 2. Kalu x, xkan Ronaldo leh panas ngan dia. Kad kuning lak 2. Padan Muka Ronaldo. Wek... He2.

No comments :