P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 30 May 2009

::: Pergi Tak Kembali :::

As'kum. Pada yang ikuti blog aku nie. Semalam aku de bg tau pasal pemergian bapak member aku kan. P-G. Pagi td aku dapat lagi satu berita sedih dari kampung aku (Tangkak, Johor). Nenek sepupu aku juga telah menemui yang Maha Esa. Aku terima msj dari sepupu aku. Meninggal dalam kul 4 pagi.

Aku x ingat bila kali terakhir jumpa. Tapi masa last jumpa 2. Dia just dok atas kerusi baring je. Myb skit tua kot. Aku xberapa pasti la kan. Semalam, sepupu aku yang keje kat KL nie. De kata, dia n abg dia balik kampung hari nie (Jumaat, 29 Mei 2009) coz nenek dia 2 sakit tenat. Tup Tap. Pagi nie lak aku dapat msj dari dia nenek dia meninggal. Apa2 pun. Aku harap sepupu n seluruh keluarganya. Banyak kan bersabar. Yang p. Sedekah kan doa untuk nya. Semoga arwah berada di tempatkan bersama ngan ahli2 Syurga. Insyallah. Yang hidup. Kita teruskan perjuangan kita yang belum selesai. Ingat 2. Al-Fatihah. Takziah.

No comments :