P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Saturday 30 May 2009

::: Chelsea :::

Malam nie penentu segala nya. Samada faveret Club aku menang atau x? Chelsea dah tentu trunkan semua player terbaik dema. Saksi kan la wei. Kul 10 malam ni. Kalu menang Chelsea pun x besar coz Everton antara club terbaik musim nie dalam Primier League. Dema pun nak menang gak kan. Mesti turun semua player handalan mereka.

Nie la antara piala yang Chelsea perlu menang. Rugi la kalu kalah. Aku nak game 2 best. Menang atau x. Belakang cerita. Come On Chelsea. Chelsea. Chelsea. Chelsea. He2...

No comments :