P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Thursday 21 May 2009

::: Fantasy Primier League :::

Kehangatan Premier League dah berakhir. Setelah MU di nobatkan sebagai juara. Keputusan seri 0-0 ngan Arsenal pada minggu lalu telah menamatkan suasana persaingan rancak Premier League untuk sesi 2008/2009. Tapi kehangatan 2 belum berakhir kerana de lagi satu persaingan hebat akan berlaku pada minggu nie. Persaingan terakhir. Siapa kah juara Fantasy Primier League untuk dua liga yang aku join?Aku telah buat dua kelab fantasy aku. Emi_Rates FC n Aku_E FC. Kedua2 kelab2 nie aku masuk kan dalam liga yang member aku buat (Zapi a.k.a Prap).


Dalam Liga Super Power. Emi_Rates FC berada pada no. 9 dalam liga. Rapat ngan kelab di tangga ke 8. Iaitu kelab fantasy adik aku sendiri (Apoi). Zone_United. Manakala Aku_E FC berada di tangga ke 11. Kelab fantasy yang berada di atas sekali dalam Liga Super Power ialah Clang_Valley (Manager:Izafi Hasim (owner liga punya.he2.)). Mungkin kah kelab fantasy kmu leh menang Zapi? Atau mungkin akan berlaku kejutan dari kelab adik kmu sendiri? Menora (Manager:Izzat Afif Hasim) yang berada di tempat ke-2. Kita saksi kan nanti. He2.


Bagi Liga Hutan Melintang. Liga yang nie agak rancak persaingan nya. Point2 antara kelab agak rapat. Emi_Rates_FC berada di tempat ke 5. Di bawah 4 kelab fantasy lg. Iaitu No. 4:Simpang Empat FC (Manager:Ahmad Pintu), No. 3: Matrikulasi Gopeng (Manager:Izzat Amir), No.2:Menora (Manager:Izzat Afif Hasim) n No.1:Aku_E FC (Manager:No Name (aku punya la.he2)). Adakah kelab aku (Aku_E FC) mampu bertahan di tangga teratas? Atau de di antara kelab2 di bawah nya, mampu menyaingi Aku_E FC? Keputusan akan tercatit x lama lagi. Mari kita tengok sapa yang kena? He2.

2 comments :

Zafie said...

Pluang aku untuk nk juara dlm liga hutan melintang mmg dh tertutup tp harap daoat perbaiki kedudukan dngn memnitas pasukan Emirates FC ko... Liga super power lak team aku masih samar2 untuk juara coz team adik aku n team tangga ke 3 agak rapat ngn aku... Insyaallah boleh juara..

::: Emi.Cicak ::: said...

wait n c dude...
he2...