P E R H A T I A N

As'kum. Terima Kasih kerana sudi masuk ke laman Blog nie. Semoga info-info yang aku post nie dapat memberi manfaat kepada korang semua. InsyaAllah.

Di sini. Aku nak memberi sedikit peluang pada sesiapa yang ingin membuat iklan. Mesti ramai yang berniaga. Tak kisah la sama ada kecil-kecilan atau besar-besaran. Sekurang-kurangnya ini adalah satu peluang korang untuk meningkatkan lagi perniagaan korang, Pe-pe hal. Just mesej at facebook aku. Pada yang lum jadi rakan facebook aku. Search "Emi Cicakizard" n "Add".

Monday 25 May 2009

::: Game Panas :::

Selepas berakhir nya Primier League musim 2008/2009. Kita beralih lak kepada perlawanan seterusnya. De 2 perlawanan bola sepak yang patut korang semua tengok. Antara Chelsea vs Everton (FA Cup) n MU vs Barcelona (Champions Cup).

Antara kedua2 perlawanan nie. Yang paling jd tumpuan, mestilah perlawanan antara MU vs Barcelona. MU mesti nak tambah koleksi cup musim nie. Barcelona gak pun sama. Tapi gua rasa Barcelona yang menang kot. ha2. Pada peminat MU. Gigit jari la wei. Game Panas. Ha2.

Bagi perlawanan 1 lagi. Aku malas nak ckap la kan. Dah tentu aku sokong feveret team aku. Chelsea. Ha2. Hidup Chelsea. Chelsea. Chelsea. Chelsea. He2. Just wait n c. He2.

No comments :